لیبل فرش ، مارک فرش ، لیبلینگی برازنده هنر صنعت ایرانی

دغدغه خانه هنر ۱۲۱؛ همیشه پیشرفت و نوآوری تولیدات لیبل فرش ( مارک فرش) در خور این صنعت بوده و هست.
ما برای نیل به این هدف، فکر می کنیم ، وقت می گذاریم ، مشورت می کنیم، نمونه ی خارجی مارک فرش بسیار می بینیم. با انگیزه و بارها آزمون و خطا می کنیم تا در پریودهای زمانی سلیقه ای نو برای ارائه داشته و از دام تکرارها فاصله بگیریم.

از کپی برداری های همکاران گرامی در صنعت لیبل فرش ( مارک فرش ) هرگز دلسرد نشده ایم بلکه به خود می بالیم که هربار تعیین کننده طعم و سلیقه تولیدات لیبل فرش بوده ایم که این مهم تنها بانگاه محبت آمیز باری تعالی به مجموعه ی ما در این ۱۷ سال همیشه محقق گردیده تا بدان جا که در کوچکترین اله مان های گرافیکی مارک فرش هم ، همکاران عزیز اقدام به کپی برداری های متعدد از طرح و تولیدات ما نموده اند.

با آغاز سال ۱۳۹۷ خانه هنر ۱۲۱، اقدام به تولیدات ویژه ی لیبل فرش در بازار کرده که امکان ارائه جزئیات مارک فرش های جدید تولیدی خود به سبب آمادگی همکاران جهت کپی برداری و مال خود سازی های” بی شمارشان وجود ندارد.نوآوری و زیبایی دو چندان تولیدات جدید لیبل فرش ( مارک فرش ) به حمد پروردگار و ائمه معصومین علیهم السلام با استقبال بسیار خوبی در بازار مواجه شده و این امر انگیزه ای صد چندان را به تیم خانه هنر ۱۲۱ داده تا در ادامه باز هم به تلاش خود در این راه ادامه دهد.

منتظر خبرهای خوب خانه هنر ۱۲۱ باشید…