کارگاه نو؛ ایده های نوین در صنعت ساخت سرکالیته و بوک پارچه

خانه هنر ۱۲۱؛ با راه اندازی کارگاه جدید سرکالیته ، بوک ، هنگر ، بوکلت به حمد پروردگار توانسته تولیدات خود را به کیفیت و قیمتی قابل ادعا برساند.
اما این تمام ماجرا و پایان کار برای تیم سازندگان سرکالیته و بوک ما نبوده و نخواهد بود. هدف و دور نمای خانه هنر ۱۲۱ ، فراتر از این ها است و بسیار در تلاش جهت دست یابی به ایده هایی نوین در ساخت و اجرای متفاوت محصولات سرکالیته و بوک پارچه در نیل به این هدف بوده و بحمدالله تاکنون موفقیت نسبی بدست آورده است.
شایان ذکر است با توجه به کپی برداری های مکرر همکاران گرامی در صنعت ساخت سرکالیته و بوک ، امکان بیان نو آوری های مذکور را حداقل در بازه زمانی کنونی نخواهیم داشت ، اما سعی بر آن داریم تا با جای گذاری امضا و ردپای خود در در ارائه نوآوری های ساخت سرکالیته و بوک پارچه ، از ادعاهای ناصحیح و “مال خود سازی” سایر همکاران در امان بمانیم.

با توکل و استعانت از درگاه باری تعالی و ائمه معصومین علیهم السلام، انشاالله به زودی تولیدات مبتکرانه و نیز نوآورانه خود در ساخت سرکالیته و بوک را روانه بازار خواهیم کرد، تولیداتی که انشاالله مورد اقبال و پسند بازار قرار خواهد گرفت.نکته حائز اهمیت این تولیدات عدم توانایی سایر رقبا در ساخت آن خواهد بود.

انشاالله منتظر خبرهای خوب خانه هنر ۱۲۱ باشید…