لیبل فرش (مارک فرش)

‎ در صنعت فرش لیبلینگ ( لیبل فرش یا مارک فرش ) نقش عمده ای در پکینگ این محصول دارا است.

‎در سال های اخیر و با توسعه تولیدات فرش در ایران لیبل و مارک این محصولات نیز با تنوع بیشتر و مطابق با نوع کالکشن آن محصول طراحی و چاپ میگردد. ‎تنوعی که شامل نوع طرح ، ابعاد ، چاپ و سایز لیبل فرش ( مارک فرش ) می شود. این تنوع بر اساس کالکشن های فرش می باشد. به طور مثال برای لیبل فرش کلکسیون های کلاسیک شامل فرش های ٧٠٠ شانه ، ١٠٠٠ شانه ، ١٢٠٠ شانه ، ١۵٠٠ شانه و … مارک فرش در ابعاد و طرح هایی کلاسیک و سنتی ارائه و چاپ میگردد.

‎همچنین برای مارک فرش کلکسیون های مدرن و فانتزی لیبل هایی با طرح و ابعادی کاملا متفاوت طراحی و چاپ می گردد. ‎مجموعه خانه هنر ١٢١ به لطف خداوند متعال بی تردید میتواند ادعا کند تنها سلیقه ساز در سبک طراحی لیبل فرش ( مارک فرش) در ایران بوده و تمامی طرح های موجود که توسط تامین کنندگان لیبل فرش عرضه می گردد ، تمامی کپی برداری از طرح های خانه هنر ١٢١ می باشد.

اما کپی برداری همکاران پایان کار نبوده و خانه هنر ١٢١ در طراحی و ایده پردازی و سلیقه سازی در تولیدات لیبل فرش ( مارک فرش ) در ایران همیشه سعی اش در ایجاد تنوع و به روز رسانی بوده و به حمد پروردگار در نیل به این هدف تا حدود زیادی موفق بوده است .