پاسخگویی: 12 الی 21

۰۹۱۲۳۰۴۷۵۲۴

تهران.بازار بزرگ.بازارخیاطها.طبقه اول.پلاک۶

طراحی سر کالیته-سر کالیته زبرا- سر کالیته پرده- سر کالیته مبلی-سر کالیته پارچه -سر کالیته رومبلی

نمونه‌های سر کالیته معمولاً شامل: سر کالیته پرده، سر کالیته پارچه، سر کالیته زبرا، سرکالیته مبلی و رومبلی، که در بیشتر موارد به نام کالیته پرده، کالیته پارچه، کالیته زبرا، کالیته مبلی و کالیته رومبلی نیز به کار برده می شود؛ در فروشگاهای پرده فروشی و پارچه فروشی و همچنین مبلمان و غیره کاربرد بسیاری دارد. سرکالیته برای نمایش انواع رنگ ها از یک نمونه جنس پارچه مبلی و یا رنگ یک جنس پارچه پرده و یا نمونه هایی از رنگ پرده و زبرا کاربرد دارد.
سر کالیته طوری طراحی می شود که با کاربرد موردنظرشان سازگار باشد. سرکالیته می تواند صاف یا گرد یا گوشه دار باشد که سرکالیته های صاف از همه پرکاربردتر هستند زیرا می توان از این نوع سرکالیته ها استفاده های زیادی کرد. سرکالیته شامل تنوعی بسیار گسترده در ابعاد ، جنس ، متریال، رنگ و مدل نسبت به محصولات مختلف می باشد.سرکالیته ها دارای جنس و ابعاد متفاوتی هستند. کالیته می‌تواند قلاب سر خورد و یا با توجه به جنس و سایز سرکالیته نوع و به کارگیری سرکالیته متفاوت خواهد بود. سرکالیته با توجه به نیاز مشتری و کارایی در سایزهای مختلف طراحی و تولید می‌شود از ویژگی‌های سرکالیته انعطاف پذیری در طراحی سرکالیته یا همان کالیته می باشد. این سرکالیته ها به سادگی با طراحی های مختلف مطابقت می یابند.
می توان به روش های مختلفی و در مکان های مختلف از این سرکالیته ها استفاده کرد. سرکالیته های لمینتی ، سرکالیته سلفونی وسرکلیته  قلاب سرخود همگی در صنایع نساجی شامل پارچه های نساجی و گردباف و همچنین پارچه های جین و کتان و نیز محصولات رنگرزی کاربرد دارند و به سرکالینه پارچه معروف هستند. اما در منسوجاتی همچون پرده و پارچه مبلی و  پارچه رومبلی  از سرکالیته هایی با جنس سخت که شامل رویه هایی از قبیل روکش سلفونی، گالینگور ایرانی، گالینگور خارجی، ترمو، پارچه های جیر و مخمل میگردد و در طرح و رنگ های متنوعی قابل تولید و عرضه است استفاده می شود که به سرکالیته مبلی و سرکایته رو مبلی نام برده می شود.

خانه هنر ۱۲۱ یکی از تولید کنندگان و طراحان سرکالیته در تهران، با ارائه خدمات طراحی سرکالیته و بوک در داخل ایران و خارج از ایران می باشد؛ که دارای نمونه کار مختلفی از سرکالیته پرده، سر کالیته پارچه، سرکالیته زبرا، سرکالیته مبلی و رومبلی می باشد، که به شرکت های تولیدی و همچنین به صاحبان مشاغل این امکان را می‌دهیم که بتوانند طراحی مورد نظر خود را ارائه دهند و ما طرح کالیته مورد نظر را در تعداد دلخواه، طراحی و تولید می کنیم.جلب رضایت مشتریان و همچنین رضایت از خدمات ما، به لطف خداوند منان سرلوحه همیشگی خانه‌هنر ۱۲۱ می باشد. ارائه خدمات سریع و طراحی سریع سرکالیته با قیمت مناسب برای شرکت های تجاری با طراحی به روز و متفاوت

Call Now Button